Het geheim van consistent resultaat, ligt in processen

Van strategie, naar branding, tot 
conversies.
meer awareness.
resultaat.
helderheid.

Strategie

Intake sessie
Intake om uitdagingen te begrijpen en kansen te herkennen. Input verzamelen om de strategie sessie in te gaan.
Intake sessie
Merkstrategie sessie
- Merkwaardes
- Merk Archetypes
- Positionering statement
- Persona’s
- Doelstellingen
Merkstrategie sessie
Goal Roadmap
Verkennen en afstemmen van de strategie en tactieken. Samen stellen we de roadmap op van taken en doelen, geordend op effectiviteit, haalbaarheid en impact. Zaken die uit de strategiesessie zouden kunnen voortkomen zijn:

- Branding
- Website ontwikkeling
- Online Advertising
- SEO
- E-commerce
Etcetera.

En hoe verschillende tactieken met elkaar in verbinding staan.
Goal Roadmap
Merkstrategie Document
- Positionering
- Concurrentie onderzoek
- User stories
- Insights
Merkstrategie Document

Branding

Merkconcept

Merknaam
Creatieve naam development, waar we namen verkennen naar randvoorwaardes opgesteld in de strategiesessies. Deliverable is uiteraard de merknaam.
Merknaam
Merkpropositie
Het aanscherpen van je boodschap vanuit de positionering. Wat voor waarde voegt jouw merk, product of dienst toe aan het leven van je klant? Positie + Propageren dus.
Merkpropositie
Merkbelofte
De waarom, hoe en wat van je merk. Een belofte die je dienst of product overstijgd en je doelgroep echt grijpt op een emotioneel level. Denk aan "just do it" en "because you're worth it".
Merkbelofte
Merkervaring
Het conceptuele model van de ervaring van je merk. Van geluid tot aan beeld en woord. De klant centraal stellend en naadloos verbinden met je merk, product of dienst.
Merkervaring

Merkontwerp

Moodboards & Stylescapes
Het bepalen van de overall feel van je merk, van moods naar visuele richting. Uiteraard met de merkstrategie als basis.
Moodboards & Stylescapes
Logo Ontwerp
Het ontwerp van het logo, welke symbool gaat staan voor je merk. Een goed logo is toepasselijk, onderscheidend en simpel. En het belangrijkste: "A logo is not a brand"
Logo Ontwerp
Visuele Identiteit
Het verder verkennen van de visuele identiteit. Dit kan het volgende omvatten:

- Kleurgebruik
- Typografie
- Illustraties
- Fotografie
- Videografie
- Animaties
Visuele Identiteit
Merkactivatie
Het uitwerken van de merkactivatie die vanuit de merkstrategie naar voren is gekomen. Hier is te denken aan bijvoorbeeld;

- Visitiekaartjes
- Saleskit
- Webdesign
- Banners
- Social Media Graphics
- Email Handtekening
Etcetera.
Merkactivatie
Brand Booket / Guidelines
De bijbel van je merk. Hierin wordt beschreven hoe het merk consistent gehouden kan worden, hoe elementen van je merk moeten worden gebruikt en waar het merk voor staat.
Brand Booket / Guidelines

Digital

Webconcept

Intake
Intake om uitdagingen te begrijpen en kansen te herkennen. Input verzamelen om de strategie sessie in te gaan.
Intake
Strategie
Het opstellen van het plan om de website daadwerkelijk winstgevend te maken. Hier kijken we naar de merkstrategie, concurrentie en de personas om te pinpointen hoe doelen kunnen worden behaald en de website effectief kan worden. Dit omvat bijvoorbeeld:

- Concurrentie Analyse
- Website Personas
- Landingspagina Identificatie
- Funnel Design
- Aanbevelingen & Randvoorwaardes
Strategie
UX Design
Het structureren van de website door middel van card sorting en brainstormen. Zo zijn we er zeker van dat paginas en informatie staat waar het moet staan. Het ontwikkelen van de blueprint van de website.

- Sitemap & Information Architecture
- User Flows & Journeys
- Wireframes
UX Design
Webdesign
Het daadwerkelijk vormgeven van de website en elementen:

- Visual Design
- Mockups
- Prototype
Webdesign
Webconcept Document
- Pitchdeck
- Website Presentatie Mockups
- Aanbevelingen en Randvoorwaarden
Webconcept Document

Webdevelopment

Website
Het ontwikkelen van websites die werken, volgens een aanpak die gegrond is in een strategische en user-centered basis.
Website
E-commerce
Het ontwikkelen van effectieve en prettig te gebruiken webshops. Samen bepalen we welke e-commerce oplossing het beste geschikt is, van Woocommerce tot Magento.
E-commerce
Landingspaginas
Het developen van "lead capture pages" oftewel landingspagina. Deze paginas versterken, mits goed gedaan, je online marketing. Door sterk ontwerp, heldere copy en duidelijke call to actions.
Landingspaginas
(Conversie) Optimalisatie
Een website is nooit af, daarom blijven wij het liefst doorontwikkelen. Of het nu nieuwe functies, onderhoud of het optimaliseren van conversies zijn, we've got you covered. Natuurlijk stellen we dit ook op in een plan in onze Website Roadmap
(Conversie) Optimalisatie
Laat je gegevens achter en wij komen zo snel mogelijk bij je terug.