Annelou van Noort
De Case
Het leven dat je morgen leidt, wordt bepaald door de keuzes die je vandaag maakt.
Annelou van Noort, uitgever en schrijver van bestseller Tel je geld (+30.000 verkochte exemplaren) is een Nederlandse schrijver die zich specialiseert in zakgeld, verdienen de onderwerpen sparen, geld uitgeven en vooral het leren keuzes maken ook alle aandacht. Het gaat om het hele plaatje.
Diensten
Strategy
Positionering
User Stories
Merkidentiteit
Branding
Logodesign
Visuele Identiteit
Merkactivatie
Digital
Webdesign
Strategie & Research
Annelou benaderde ons om te rebranden naar een meer persoonlijke aanpak. De focus meer op iemand die echt kan helpen en zich zo te onderscheiden van andere diensten en aanbieders. Een merk dat de klant niet alleen aanspreekt, maar ook emotioneel mee verbonden is. Dit kwam vrij makkelijk naar voren binnen de merkwaardes. Annelou is ook altijd bezig met haar merk uitbouwen, van social media engagement tot seminars.

Branding



Digital

