- Home
- Branding & Websites voor de Hospitality branche
Merkstrategie, Branding en Webdevelopment voor de hospitality sector.
Presentise specialiseert zich in het ontwikkelen van merkstrategie, branding en websites voor de Hospitality Branche. Van hotels tot hostels en bed&breakfasts tot villa complexen. We snappen waar het om draait in deze branche. Ervaring en gemak. Daarom zijn wij er trots op om te weten hoe we koppelingen kunnen maken. Met mensen, en met behulp van techniek.
95% van klanten gaan eerst online op zoek naar informatie. Is het in 1 opslag duidelijk wat er te verwachten is? Of is het een fijne ervaring om een kamer te boeken? Deze online ervaring is doorslaggevend, voor zowel de impressie van de klant, als te onderscheiden tussen de concurrentie. Elke hoteleigenaar weet dan ook het belang van een professionele uitstraling, on- en offline.

De ervaring
Het uitwerken van het merk, waar ervaring centraal staat. Dus hoe voelt de gast zich tijdens het verblijf, wat maakt jou uniek? En wat kan de gast verwachten? Dit word tot in de puntjes uitgewerkt, de basis voor succes.
Functierijk
Natuurlijk moet de website de ervaring kunnen faciliteren. Van het makkelijk boeken van een kamer of een tafel, tot aan het uitsturen van nieuwsbrieven. Maar daar stopt het niet. Koppelingen met een PMS, channel managers en payment gateways zijn geen probleem.
Net die extra stap nemen
Hoe kunnen we ervaringen overtreffen? Van een bedankt kaartje bij afrekenen, tot aan locatie-gerichte promoties. Samen bekijken we de opties, om de ervaring nog meer te versterken. Op basis van een uitgebreid profiel van je bezoeker en gast.Â
Booking modules
Booking modules maken het makkelijk voor de gasten om een kamer of tafel te reserveren. Deze booking modules kunnen volledig custom worden gebouwd. Zodat er rekening met verschillende type kamers, seizoenen en aantal mensen kan worden gehouden.

PMS Integratie
Door integratie van een PMS, kunnen accommodaties gemakkelijk worden beheerd en worden kamers automatisch gereserveerd na boeken. Ook geeft het een duidelijk overzicht van bezetting en schommelingen in seizoenen.

Channel Manager Integratie
Door integratie van een Channel Manager worden boekingen automatisch gecentraliseerd. Of ze nou van je eigen website, van agoda of booking.com komen. Je hebt altijd overzicht. Daarnaast geeft het ook waardevolle inzichten in welke kanalen het beste presteren.

Daarnaast zijn onze websites uiteraard:
- Responsive
- On page SEO geoptimaliseerd / Zoekmachine optimalisatie
- Gebouwd op een sterk CMS
- Standaard voorzien van nieuwsbrief module
- Voorzien van al de gangbare payment gateways

Een focus op ervaring
Functies zijn niet meer dan functies, hoe handig ze ook zijn. Daarom kijken we naast de functies van de website hoe we ook de gebruikerservaring kunnen optimaliseren. Zo is je website niet alleen een uiterst krachtige marketing tool, maar ook een verlenging van je merk. Een website die al een voorproefje geeft van de ervaring die ze te wachten staat. De focus op ervaring, iets wat centraal staat bij ons proces en het ontwikkelen van merkstrategie, branding en websites voor de Hospitality Branche.
Benieuwd naar ons proces?
- Professionele foto's
- Conversie optimalisatie (look to book)
- Sterke Copywriting
- Ontwerp op basis van Personas