Strategie

Of je bedrijf nu aan het groeien is en zichzelf wilt herontdekken, of nieuw is op de markt. Wij helpen bedrijven en organisaties van verschillende groottes om hun doelen te definiëren, hun reden van bestaan scherp te krijgen, hun unieke stem te vinden en hun ideale klanten te begrijpen.

Alleen op een solide fundament kan worden gebouwd. Daarom zijn al onze ontwerpen en concepten gegrond in een uitgebreid strategisch proces. Of het nu gaat om een visuele identiteit, een website, online advertising of user experience.

1. Strategie Sessie


Merkwaardes

Wat zijn de kernwaardes van het bedrijf en het merk?

Personas
Wie is de huidige en de ideale klant/client? Samen verkennen we hun drijfveren.

Doelen
Wat zijn de doelen van het project en hoe kunnen we deze bereiken?

2. Merkstrategie


Positionering

Wat is de plek dat jullie merk inneemt in de markt en in het hart van de klanten?

User Profiles/User Stories
Wie is de doelgroep en hoe kunnen we deze bereiken?

Merkidentiteit
Wat is de kern van jullie merk? Waar staat jullie voor?

Branding

Merken bouwen die inspireren. Wij helpen bedrijven bij het uiten van personaliteit en het helder communiceren van waarden. Zo werk je aan een consistente ervaring die resoneert met jullie ideale klant, de basis voor een langdurige relatie.

Effectieve branding is weldoordacht. Onze taak is het maken van een emotionele connectie met de gebruiker, door zowel sterke messaging als ontwerp. Wij hebben hierin vier pilaren. Concept, Personaliteit, Ervaring en Consistentheid.

3. Merkconcept


Merknaam ontwikkeling

Welke naam past bij jullie merk en waar jullie voor staan? Geeft het de juiste associaties?

Merkpropositie ontwikkeling
Hoe communiceer je effectief je positionering, de kern en essentie van je merk door?

Pay-off
Hoe vertellen jullie kort en krachtig waar jullie voor staan? Wat is jullie ideaal en de belofte?

4. Merkontwerp


Logodesign en Visuele Identiteit

Hoe komt jullie merk (visueel) tot uiting op een manier dat het toepasselijk, makkelijk identificeerbaar en memorabel is?

Merkguidelines
Hoe houden we de merkuitingen consistent over de verschillende toepassingen?

Merkactivatie
Hoe versterken we de ervaring van het merk op de gekozen touchpoints? Van visitekaartjes tot verpakkingsontwerp.

Digital

Het bouwen van user-centric websites die schalen op elk device. We designen en developen altijd met de eindgebruiker en website doelen voorop, er zeker van zijn dat we een website ontwikkelen die ook echt werkt. Zo worden er niet zomaar websites, maar daadwerkelijke oplossingen ontwikkeld.

5. Webconcept


Informatie Architectuur

Hoe structureren we de informatie en functies op een logische en intuitieve manier? Wat is het functionele model van de website en wat moet het kunnen bereiken? Van platform tot webshop.

Wireframing
Het visueel maken van de lay out, content structuur en ‘flow’ van de gebruiker. Zo kunnen we doelgericht keuzes maken met betrekking tot hiërarchie.

Webdesign
Hoe versterken we de ervaring van het merk? Hier kijken we zowel naar visuele communicatie als naar interactie en gebruiksvriendelijkheid.

6. Webrealisatie


Webdevelopment

Het tot leven brengen van de website en de bijbehorende functionaliteiten en koppelingen. Er zeker van zijn dat alles werkt en tot in de puntjes is uitgewerkt.

Custom Applicaties
Functies op maat en intuïtieve oplossingen, van E-commerce tot aan het koppelen van third-party API’s. Natuurlijk gebouwd op basis van de laatste standaarden.

Onderhoud
Van maandelijkse updates en backtups, tot het toevoegen van nieuwe producten en conversie optimalisatie. Wij zorgen ervoor dat alles goed blijft draaien.